Mazda2
A Mazda2 volt a Párizsi autószalon egyik meglepetés hiányzója, a japán cég ugyanis úgy döntött, hogy inkább kisebb autószalonokon (Zürich, Bécs és Brüsszel) és egyéb rendezvényeken (pl. római Nemzetközi Filmfesztivál) kívánja bemutatni a kisautó új nemzedékét Európában az értékesítés jövő tavaszi beindítása előtt.
Eddig ismeretlen volt a típus motorkínálata, de mostantól tudni lehet, hogy a kivételesen magas sűrítésű Skyactiv benzinmotor család 1,5 literes tagja 75, 90 és 115 lóerős változatban lesz kapható, előbbivel a kisautó tömege csak 970 kg. A legerősebb benzines megkapja a Mazda egyedülálló i-ELOOP fékenergia-visszanyerõ rendszerét, amely 10 százalékkal csökkenti az üzemanyag-fogyasztást. Ez az első olyan, személyautóban alkalmazott fékenergia-visszanyerő rendszer a világon, amely kondenzátorral működik. Teljesítménytől és a váltótól (ötfokozatú kézi vagy hatfokozatú automata) függően 4,5-4,9 literes átlagfogyasztással rendelkeznek a négyhengeres benzinmotorok.
A kínálat egyetlen dízele szintén 1,5 literes és négyhengeres, a teljesítménye 105 lóerő, a nyomatéka 220 Nm, az átlagfogyasztása 3,4 liter, a széndioxid kibocsátása pedig 89 g/km. A Mazda2 lesz az első kisautó, amihez head-up display-t is lehet majd rendelni, a vezetéstámogató rendszerek között a holttér-figyelő is ott lesz.