Continental

Jelentős megtakarítást kínálnak a Continental új generációs teherautó-abroncsai

2014.04.15.

A Continental új mércét állít fel az áruszállításban a Conti EcoPlus termékcsaláddal. A gördülési ellenállás jelenős csökkenésével, az élettartam szempontjából semmilyen kompromisszumot nem jelentő optimalizálással az abroncsok kimagasló teljesítményt nyújtanak az autópályákon és a gyorsforgalmi utakon egyaránt. A pótkocsikhoz kifejlesztett Conti EcoPlus HT3 januári bemutatását követően a kormányzott tengelyre szerelhető Conti EcoPlus HS3, illetve a hajtott tengelyre tervezett Conti EcoPlus HD3 teszi teljessé a termékkínálatot.

A sikeres elődökhöz képest akár 26%-kal is alacsonyabb lehet a harmadik generációs
Conti EcoPlus HS3 gumiabroncsok gördülési ellenállása, melynek köszönhetően lényegesen kisebb üzemanyag-felhasználás érhető el. A fogyasztás csökkentéséhez az oldalfalakhoz használt új fejlesztésű alapanyag-keverék, a futófelület kétrétegű kialakítása, illetve a gumiabroncs innovatív mintázata is hozzájárul.

A kormányzott tengelyre szánt Conti EcoPlus HS3 innovatív futófelületével bizonyítja, hogy lehetséges egyszerre javítani a gördülési ellenálláson és a vizes útfelületen nyújtott tapadáson. Ennek jelentősége abban rejlik, hogy ezek jellemzően egymásnak ellentmondó célkitűzések a gumiabroncsok fejlesztése során. A Continental mérnökei gondoskodtak arról is, hogy az új gumiabroncsok tartóssága meghaladja az előző abroncsgeneráció által képviselt magas szintet.

A Conti EcoPlus HS3 szerkezetét úgy módosították, hogy alkalmazkodjon az új Euro 6-os motortechnológia miatt jelentkező nagyobb terheléshez. Emellett minden Conti EcoPlus HS3 kormányzott tengelyre szánt abroncs futófelülete tartalmaz egy speciális indikátort, melynek segítségével a hibás futóműbeállítás könnyen és gyorsan felismerhető, ennek köszönhetően pedig megelőzhető az abroncs egyenetlen rendellenes kopása.

Literekben mérhető megtakarítás

A Conti EcoPlus HD3 hajtott tengelyre szánt abroncsot kifejezetten vontatásra tervezték. Teljesen átalakult a futófelület, alkalmazkodva a modern kamionok nagyobb motorerejéhez, illetve a nagyobb féknyomatékhoz.  A Conti EcoPlus HD3-hoz is új alapanyag-keveréket használtak, amely jelentős, akár 16%-os javulást eredményez az autópályákon a gördülési ellenállás tekintetében. Az abroncsok speciálisan kialakított peremei szintén hozzájárulnak a fogyasztás csökkenéshez.

Az új abroncssorozat harmadik tagja a Conti EcoPlus HT3 pótkocsi abroncs, amely mintázatával, optimalizált gumikeverékével jelentős előrelépést képvisel nemcsak a gördülési ellenállás, hanem a kezelhetőség tekintetében is. A futófelület új keveréke optimalizált tapadást biztosít, javítva ezzel a kanyarodóképességet és a fékerő átvitelét. A Conti EcoPlus abroncsok élettartama meghosszabbítható, ugyanis az új generáció tagja is – hasonlóan a korábbi Continental abroncsokhoz – újrafutózhatók.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.06.02
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. lett az....
2024.06.02
Már a BMW is munkarendbe állította a BostonDynamics egyik robotkutyáját, és még nevet is adtak neki....
2024.06.02
Figyelmeztető előrejelzést adott ki Magyarország területére vasárnap éjfélig a HungaroMet,....
2024.06.02
Halálos kimenetelű közúti közlekedési baleset történt 2024. június 2-án 1 óra körül a 64-es számú....
2024.06.01
Hazánk nemcsak összeszerelő ország, hanem kreatív munkával is teremt értéket. A Moholy-Nagy....
2024.06.01
A Rába Járműipari Holding Nyrt. 2024 első negyedévében 191 millió forint nettó veszteséget ért el a....
2024.06.01
Az új SUV heves vitákat generált.   ..
2024.06.01
1899. június 1-jén alapította meg kilenc tekintélyes olasz férfiú a torinói Caffé Burello....
2024.06.01
Különleges vezetéstechnikai képzésnek adott otthont a Rendőrségi Oktatási és Kiképző Központ (ROKK....
2024.06.01
Az uniós szabályozás ellehetetleníti az ikonikus autókat – panaszkodnak a gyártók. Ezúttal a....