konferencia

A falnak rohan a magyar autóipar, vagy még el tudjuk rántani a kormányt?

2024.04.01.

- A magyarországi autóipar és -kereskedelem előtt álló kihívásokról, a trendekről és az aktuális változásokról tartanak konferenciát áprilisban Budapesten, A falnak rohanunk, vagy még el tudjuk rántani a kormányt!? címmel.

A Budapest Automotive Summit egy olyan időszakban lehet iránytű a szakma számára, amikor óriási mozgások mennek végbe az ágazatban, sorra megdöntve azokat a dogmákat, amelyek mentén az autóipar és az autókereskedelem az elmúlt évtizedekben működött. Ilyen jelenség a német autóipar gyengélkedése, a kínai autóipar európai berobbanása, vagy az Európai Unió szabályozása a belsőégésű motorok 2035-ös kitiltásáról, és ennek anomáliái - mutat rá a Budapest Automotive Summit alapítója és főszervezője, Bujáki Zsolt az MTI-hez eljuttatott közleményében.

Kiemelte: most szinte minden iparági szereplő, importőr, márkakereskedő, flottakezelő helyzete bizonytalan a jövőt illetően, nem világosak a szerepek és a feladatok az online és az ügynöki értékesítés kapcsán sem. Ezért a rendezvény célja, hogy az autók értékesítésével foglalkozó közösség számára mérvadó szakmai fórum legyen, amely hasznosítható információkkal és vezetői inspirációval látja el azokat a szakembereket, akik az autókereskedelemben látják a vállalkozásuk jövőjét.

A szervezők a hazai autóipari és autókereskedelmi felsővezetőket, tulajdonosokat várják a rendezvényre. A közleményben idézik Nagy Márton nemzetgazdasági minisztert, aki a rendezvény fővédnökeként méltatta, hogy a hazai autóipar a magyar gazdaság legfontosabb húzóágazata, és ma már olyan ökoszisztémát alkot, amelyben a keleti és a nyugati multinacionális világcégek a magyar tudásra alapozva a legmodernebb rendelkezésre álló technológiai színvonalon állítanak elő termékeket, sőt fejlesztik a legújabb eszközöket.

A szakmai fórum előadói között hazai ágazati szakértőkkel, vezető piaci szereplőkkel, véleményvezérekkel találkozhatnak a látogatók. A piac reprezentánsai kerekasztal-beszélgetéseken elemzik a hazai autókereskedelem helyzetét, bemutatják a legfrissebb használtautó-trendeket, változásokat is. Az európai autóipar kilátásait elemzi a polikrízis és az európai politika fókuszából Feledy Botond Brüsszelben élő külpolitikai elemző, a McKinsey & Company nemzetközi tanácsadó cég pedig ismerteti legfrissebb globális autóipari tanulmányát a válaszút előtt lévő szektorról.

A konferencia délutáni programjába csatlakozik az Autós Nagykoalíció szervezésében az "Év Magyar Autója 2024" díjátadója.

A Budapest Automotive Summit (BAS) autókereskedelmi konferenciát április 11-én tartják a MOL Campusban.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.07
A BMW Group mexikói gyára magasabb fokozatba kapcsolja a Neue Klasse modellgeneráció érkezésére....
2024.05.07
Igazi szerelemes levelet írt a DirtFish magazin annak a cseh tervezőnek, aki elmondásuk szerint a....
2024.05.07
Pozitív tapasztalatokkal zárt és csapatának dicséretét is megkapta Losonczy Levente az elmúlt....
2024.05.07
Kissé a szervezőket is meglepő, nagy érdeklődés mellett zajlott az I. Mercedes-Benz klasszikus....
2024.05.07
Peugeot a robogók gyártása terén is komoly múltra tekinthet vissza, s mióta létrejött, mindig....
2024.05.07
- Magyarországot gazdasági ökoszisztémája, infrastruktúrája és szellemi tőkéje egyaránt alkalmassá....
2024.05.07
Összeütközött egy nyerges vontató és egy tehervonat a Heves vármegyei Adácson, a Kossuth Lajos....
2024.05.07
Az elmúlt években a globális ellátási láncokra soha nem látott nyomás nehezedett a világgazdaság....
2024.05.07
A baleset a Balaton felé vezető oldalon, Szabadbattyánnál akadályozza a forgalmat - máshol is....
2024.05.07
- Amióta a BMW bejelentette, hogy Debrecenben építi fel legújabb autógyárát, ugrásszerűen nőtt az....