videó

A Diageo és az Attraction Látványszínház közös kampányfilmmel hívja fel a figyelmet arra, hogy soha ne vezessünk ittasan

2023.10.07.

Az ittas vezetés továbbra is komoly probléma világszerte.  Hazánkban a KSH adatai alapján 2022-ben 14748 személyi személysérülést okozó közúti baleset történt, amelyből 1195-t ittasan okoztak. A Diageo az Attraction Látványszínházzal közös nemzetközi kampányt indított, melyben magyar művészek közreműködésével népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást és annak egyik legfontosabb üzenetét, hogy soha ne vezessünk ittasan. 

Az együttműködés eredményeként egy lélegzetelállítóan gyönyörű film született az ittas vezetés életet megváltoztató, gyakran tragikus következményeiről. A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártója és- forgalmazó vállalata elkötelezett a pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítése mellett, és számos kezdeményezést indított világszerte, amelyek célja az emberek alkoholfogyasztási szokásainak megváltoztatása, a pozitív változás elősegítése. A most indult kampány, amelyhez az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottsága is csatlakozott, már több mint 1 millió megtekintésnél tart a Youtube-on.

Ünnepeljük az életet, de legyünk felelősségteljesek, és döntsünk helyesen ha buli után a volán mögé ülnénk, hiszen mindenkinek csak egy élete van: ezt üzeni a Diageo és az Attraction Lárványszínház új közös kampányfilmje, amelyben az Attraction méltán híres művészei ismét bebizonyították tehetségüket, megindító és magával ragadó előadást nyújtanak. A Diageo a Britain's Got Talent tehetségkutató versenyt mindössze 10 éve, 2013-ban megnyerő árnyékszínházi produkcióval együttműködve létrehozta legújabb digitális kampányát, amely a pozitív alkoholfogyasztást népszerűsíti, és az ittas vezetés ellen veszi fel a küzdelmet.

Ábrahám Gergely, a Diageo kelet-európai vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója így nyilatkozott az együttműködésről: „Együttműködésünk az Attractionnel egy lenyűgözően gyönyörű művészi produkciót eredményezett, amely az érzékszerveken keresztül szólítja meg az embereket, és fontos üzenetet közvetít olyan univerzális nyelven, amelyet a világon mindenki megért: a művészetet. Úgy gondoljuk, hogy ez a produkció egy rendkívül hatékony módja az ittas vezetés veszélyeire való felhívásnak. Bízom benne, hogy a film minél több emberhez eljut, és a kampány hozzájárul az ittas vezetés visszaszorításához.”

Szűcs Zoltán, az Attraction alapító-vezetője azt mondta: „Örömmel fogadtuk a Diageo meghívását, hiszen ez egy olyan fontos téma, amely kihat a mindennapjainkra, és soha nem kaphat túl sok figyelmet. A produkció megalkotásakor kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a táncosok mozdulatai révén, a történetszálak vezetésével egy erős üzenetet közvetítsünk: az ittas vezetés következményeit és a helyes döntések lehetőségét.”

A kampányfilm már megtalálható az Attraction YouTube-csatornáján, ahol bármikor, bárki számára megtekinthető az alábbi linken: https://www.youtube.com/watch?v=cHv524z85y4 .

A kampányhoz csatlakozott az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottsága is, akik évek óta a társadalom közlekedésbiztonsági és általános biztonsági tudatosságát szeretnék növelni különféle kezdeményezésekkel.

Nagy örömmel tapasztaljuk, hogy az elmúlt évekbeli társadalmi együttműködéseink töretlenül futnak tovább, és a Diageo megtalálta a legkorszerűbb és leghatékonyabb módját, hogy felkeltse az érintettek figyelmét egy fontos közlekedési problémára. A továbbiakban is támogatjuk a nagy érzelmi bevonódást lehetővé tevő kezdeményezés minél szélesebb körben való terjesztését, hiszen tapasztalataink szerint a hasonló, érzelmekre ható kampányokkal érhető el a kívánt hatás ezen a területen” - tette hozzá Berzai Zsolt r. alezredes, az ORFK-OBB főtitkára.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.31
A tűzoltók szabadították ki a vezetőt, akinek autója árokba borult Uraiújfalu és Vasegerszeg között....
2024.05.31
Figyelmeztető előrejelzést adott ki Magyarország területére péntek éjfélig a HungaroMet, hevesebb....
2024.05.30
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.05.30
Nagyon várta a szezon második futamát a Velenczei-Vánsza kettős, hiszen az első versenyt hamar be....
2024.05.30
Valaki bort, mások táskát terveztetnek autómárkájukhoz, a Nissan most Smell My Dust néven dob....
2024.05.30
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.30
Nézze meg a videót! ..
2024.05.30
Május 25-én, szombaton a Magas-Tátrában, a Hunfalvy-hágó (Chata pod Rysmi) közelében lezuhant egy....
2024.05.30
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei....
2024.05.30
Kategóriát teremtett a Toyota 1994 májusában, amikor a városi SUV első generációját bemutatta. Ma....