alkatrészkereskedelem

A világ legnagyobb webáruházából vehetünk Toyota-alkatrészeket

2022.02.11.

Az Amazon.com online értékesítési platformon létesített alkatrészáruházat a Toyota és a Lexus. A bolt éjjel-nappal nyitva van, a kínálat folyamatosan bővülni fog.

Az utóbbi időkben világszerte ugrásszerűen megnőtt az internetes kereskedelem jelentősége. A jelenséget kétségtelenül felgyorsította a koronavírus-járvány, amikor sok esetben ez volt a vásárlás egyetlen működőképes, biztonságos módja. Ugyanakkor az online értékesítést nem csak a kényszer tette népszerűvé: a technológia folyamatos fejlődésének, no meg az egyre erősebb kiszolgáló infrastruktúrának köszönhetően ma már szó szerint erőfeszítés nélkül, megbízhatóan és gyorsan vásárolhatunk meg jóformán bármit az interneten keresztül.

A webáruházak ellen szóló legerősebb érv, hogy nem próbálhatjuk ki, nem tapogathatjuk meg a kiszemelt árucikket. Ez fontos a friss élelmiszerek, ruhaneműk, sporteszközök vagy szerszámok esetén, egyáltalán nincs azonban jelentősége szigorú szabvány szerint gyártott termékek esetén. Ilyenek az autóalkatrészek, ahol a cikkszámon kívül semmi egyebet nem kell tudnunk ahhoz, hogy biztosak lehessünk abban: pontosan megfelelő árut vásárolunk.

Ezt felismerve a Toyota és prémium társmárkája, a Lexus online alkatrészáruházat nyitott. A tartozékboltnak az Amazon nagy-britanniai platformja ad otthont, ami a gyors, pontos és zökkenőmentes kiszállítás garanciája.

Az éjjel-nappal nyitva tartó felület kizárólag eredeti alkatrészeket forgalmaz, méghozzá gyári garanciával – ugyanolyan feltételekkel, mintha azokat a Toyota vagy a Lexus valamely márkakereskedésében vásárolná meg az ember. A webbolt aktuálisan forgalmazott és korábbi modellekhez egyaránt kínál alkatrészeket, valamint tartozékokat; a választékot a tervek szerint folyamatosan bővítik. Az ígéretek szerint idővel ’több ezer tétel’ lesz elérhető, az ablaktörlő lapátoktól a fékbetétekig, a tetőcsomagtartótól a padlószőnyegekig. A márka sport- és tuningrészlegének, a Gazoo Racingnek a termékeiről sem feledkeznek meg.

„Folyamatosan arra törekszünk, hogy minél jobb szolgáltatást nyújthassunk ügyfeleinknek. Ennek része, hogy a lehető legegyszerűbben, legkényelmesebben intézhessék az autójukhoz kapcsolódó tennivalókat, beleértve az alkatrészek, tartozékok és kiegészítők megvásárlását.” – mondta Rob Giles, a Toyota GB ügyfélszolgálati igazgatója. „Az új webáruházak révén márkáink hivatalosan is megjelennek a piac egyik legnépszerűbb online értékesítési felületén, ugyanakkor a minőséget és a teljesítményt változatlanul mi szavatoljuk.”

 

Fotó: Lexus, 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.23
Az új autók eladása Spanyolországban januárban 7,3 százalékkal 68 ezer 685-re nőtt az előző év....
2024.04.23
A cseh versenyhatóság engedélyezte, hogy az AutoWallis felvásárolja a Stratos Auto BMW üzletágát, a....
2024.04.23
A japán csapat megszerezte az első győzelmét a 2024-es Hosszútávú-világbajnokságon annak....
2024.04.23
Közzétette az egyhetes ROADPOL akció eredményét az ORFK Kommunikációs Szolgálata. ..
2024.04.23
Egy eddig soha nem látott koncepciót húzott elő a Peugeot a tarsolyából.  ..
2024.04.22
A legsikeresebb európai autó fél évszázados történelme eddig nyolc nemzedéket ölel fel. ..
2024.04.22
Alig futott és egy fűtött garázsban pihent mintegy harminc éven át az a Honda NSX szupersportautó,....
2024.04.22
Összeütközött két személygépkocsi Budapest I. kerületében, a Hegyalja úton, a Sánc utcánál hétfő....
2024.04.22
Az ABB Motion legújabb, „Körforgásos jelleg: Nincs vesztegetni való idő” című jelentése szerint az....
2024.04.22
A felajánlóval, Ferencz Zsolt autótörténésszel és autóival május 18-án Felnémeten is találkozhat....