elismerés

Újra Business Superbrands díjat kapott a Magyar Közút

2022.11.29.

Már másodjára kaphatta meg az állami tulajdonú Magyar Közút Nonprofit Zrt. a Business Superbrands díjat. Az idén 15 éves program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A díj odaítéléséről minden évben egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt, akik tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. továbbra is az egyik legaktívabb állami nagyvállalat a külső kommunikáció terén és úttörő az új generációs social media felületek alkalmazásában. A több évnyi tudatos stratégia mentén felépített kommunikáció egyik eredménye, hogy a vállalat idén újra Business Superbrands díjat nyert el. A társaság az országos közúthálózat üzemeltetőjeként az elmúlt években számos sikeres közlekedésbiztonsági kampányt és akciót valósított meg a dolgozói és az úton közlekedők érdekében is. Közösségi oldalain nemcsak egyedi és friss ötletekkel mutatja be a közútkezeléshez kapcsolódó feladatokat, hanem Magyarországon elsőként vezette be, hogy a gyorsforgalmi utakon található forgalomfigyelő kameráin keresztül valós helyzeteket részletesen bemutatva edukálja és segítse az autós, motoros, kamionos társadalmat, hogy csökkenhetőek legyenek a közlekedési balesetek számai az országos utakon.

A Magyar Közút nevében az elismerést Pécsi Norbert Sándor kommunikációs osztályvezető vette át.

Kifejezetten nagy hangsúlyt fektet a cég a fiatalabb generációk által használt közösségi oldalakon való kommunikációra. Ennek köszönhetően a hivatalos TikTok oldaluk (www..tiktok.com/@magyarkozut) már több mint 46 ezer követőt szerzett magának a humoros és kreatív tartalmaknak köszönhetően, az Instagram oldaluk (www.instagram.com/magyarkozut) pedig mostanra az állami nagyvállalatok között az egyik legtöbb, több mint 52 ezer követővel rendelkezik. Természetesen a társaság a mondhatni klasszikusabb felületeken, így a Facebook-on, Youtube-on és LinkedIn-en is ugyanúgy aktív.

A társaság proaktív kommunikációjának köszönhetően 2021-ben az OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. elemzései alapján 5500 sajtómegjelenése volt a cégnek, melynek jelentős, 25,4%-a pozitív és 74,3%-a semleges volt. A legtöbb cikk a társaság sajtótájékoztatói, közleményei, interjúi és social media tartalmai alapján született.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2023.02.02
A HangZóna mai vendége Meggyesfalvi Tamás r. alezredes, a Heves Vármegyei Rendőr-főkapitányság....
2023.02.02
A mai napon megtartották a bértárgyalások első fordulóját az Audi Hungariánál, melynek keretében az....
2023.02.02
Az amerikai Rivian céget a Tesla lehetséges kihívójának tartották. De a fiatal gyártó már régóta....
2023.02.02
Baleset történt az M1-esen, Hegyeshalomnál - írja a Katasztrófavédelem. Egy sávon halad a forgalom....
2023.02.02
Interjú Bartal Tamással, az Építési és Közlekedési Minisztérium helyettes államtitkárával. ..
2023.02.02
A Honda a mai sajtótájékoztató keretein belül ismertette hidrogénüzletágával kapcsolatos....
2023.02.02
A brit Shell olaj- és gázipari cég rekordnyereséggel zárta a 2022-es évet - derült ki a társaság....
2023.02.02
A győri központú, de képzéseivel, kutatásaival Mosonmagyaróváron, Zalaegerszegen és Budapesten is....
2023.02.02
Ausztriát beborítja a hó. Az Osztrák Autóklub – ÖAMTC – felszólította az autósokat, hogy csak....
2023.02.02
Európa legnagyobb autókereskedői több autót adnak el évente, mint egész Magyarország teljes éves új....