elismerés

Újra Business Superbrands díjat kapott a Magyar Közút

2022.11.29.

Már másodjára kaphatta meg az állami tulajdonú Magyar Közút Nonprofit Zrt. a Business Superbrands díjat. Az idén 15 éves program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A díj odaítéléséről minden évben egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt, akik tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. továbbra is az egyik legaktívabb állami nagyvállalat a külső kommunikáció terén és úttörő az új generációs social media felületek alkalmazásában. A több évnyi tudatos stratégia mentén felépített kommunikáció egyik eredménye, hogy a vállalat idén újra Business Superbrands díjat nyert el. A társaság az országos közúthálózat üzemeltetőjeként az elmúlt években számos sikeres közlekedésbiztonsági kampányt és akciót valósított meg a dolgozói és az úton közlekedők érdekében is. Közösségi oldalain nemcsak egyedi és friss ötletekkel mutatja be a közútkezeléshez kapcsolódó feladatokat, hanem Magyarországon elsőként vezette be, hogy a gyorsforgalmi utakon található forgalomfigyelő kameráin keresztül valós helyzeteket részletesen bemutatva edukálja és segítse az autós, motoros, kamionos társadalmat, hogy csökkenhetőek legyenek a közlekedési balesetek számai az országos utakon.

A Magyar Közút nevében az elismerést Pécsi Norbert Sándor kommunikációs osztályvezető vette át.

Kifejezetten nagy hangsúlyt fektet a cég a fiatalabb generációk által használt közösségi oldalakon való kommunikációra. Ennek köszönhetően a hivatalos TikTok oldaluk (www..tiktok.com/@magyarkozut) már több mint 46 ezer követőt szerzett magának a humoros és kreatív tartalmaknak köszönhetően, az Instagram oldaluk (www.instagram.com/magyarkozut) pedig mostanra az állami nagyvállalatok között az egyik legtöbb, több mint 52 ezer követővel rendelkezik. Természetesen a társaság a mondhatni klasszikusabb felületeken, így a Facebook-on, Youtube-on és LinkedIn-en is ugyanúgy aktív.

A társaság proaktív kommunikációjának köszönhetően 2021-ben az OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. elemzései alapján 5500 sajtómegjelenése volt a cégnek, melynek jelentős, 25,4%-a pozitív és 74,3%-a semleges volt. A legtöbb cikk a társaság sajtótájékoztatói, közleményei, interjúi és social media tartalmai alapján született.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
Két kulcsfontosságú modelljükhöz is ráncfelvarrást mutatott be a Seat és további két modell kaphat....
2024.03.28
Második évtizede viselhetik a büszke jelzőt Győrben: az Audi Hungaria üzemelteti a világ legnagyobb....
2024.03.28
Az új Toyota Yaris a kifinomult technológia és a vezetési élmény legfrissebb példája, mely a hibrid....
2024.03.28
Az érintett útszakaszon forgalomkorlátozásra lehet számítani - írja a Katasztrófavédelem. ..
2024.03.28
Idén januártól elektromos Peugeot e-Partneren érkezik a segítség azokhoz a dél-ausztráliai....
2024.03.28
Dr. Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban volt a vendége a....
2024.03.28
A jelenlegi Fiat 500-as modellt nem tervezik átalakítani a júliusi szabályzások szerint, az EV-....
2024.03.28
Halálra gázolta egy kisbusz sofőrje Nagykálló térségében nyírbátori mérnökségünk kollégáját, Tibort....
2024.03.28
Károkozás (25%), türelmetlenség és akadályoztatás (23%), fizetős, vagy ingyenes (10%) - leginkább....
2024.03.28
Nem csak a gyorsan hajtó autósok, hanem a motorosok is nagy kockázatot vállalnak – írja a Kronen....