törésteszt
A mostani tesztben négyből két autó kapott maximális, ötcsillagos minősítést: az Audi első konnektoros hibridje, az A3 e-tron, valamint a Jeep legkisebb modellje, a Renegade. Az Audinál csak abba tudtak belekötni, hogy a vezető fejét nem védte megfelelően a légzsák a frontális ütközésnél, illetve az oszloppal történő oldalütközésnél az utasok mellkasa nem kapott megfelelő védelmet. A gyalogosvédelemre csak azért kapott 66 százalékot a típus, mert a motorháztető első éle túl keménynek bizonyult.
A Jeep Renegade-nél a vezető mellkasának védelme nem volt tökéletes a frontális ütközésnél, illetve az ostorcsapás jellegű sérülésektől sem védett hibátlanul a fejtámla. Oldalütközésre maximális pontszámot kapott, mind a nagy felületű, mind az oszloppal történő ütközés során. Megfelelően óvja a gyalogosgázoláskor a gyalogosokat a puha első lökhárító, de a motorháztető első éle túl keménynek bizonyult.
A Kia Soul normál, illetve elektromos változata egyaránt négy-négy csillagot kapott. Frontális ütközéskor a koreai autó az első utasok lábára nem vigyáz tökéletesen, oszloppal történő oldalütközés esetén a mellkas védelme kifejezetten rosszra sikerült. A Kia azóta már reagált erre, és új oldallégzsákokat tervezett, amelyeket ingyen beépítenek a korábban gyártott modellekbe is. Nem véd eléggé az ostorcsapásos sérülések ellen a hátsó fejtámla, és a motorháztető első éle túl nagy sérülésveszélyt jelent a gyalogosokra nézve.