Mercedes
Már a hivatalos bemutató előtt kiszivárogtak a hivatalos, gyári képek a Mercedes SL ráncfelvarrásáról. Az orr-rész átszabásával a kétüléses roadster sokkal jobban illeszkedik az aktuális Mercedes-formanyelvbe. Megváltozott a hűtőmaszk és a fényszórók formája, utóbbiak már teljesen LED-technikájúak. Hátul csak a kipufogóvégeket és a lökhárító formáját szabták át. Az 585 lóerős SL 63 AMG változat szénszálas belső díszítő elemeket és új könnyűfém keréktárcsákat is kapott.
Bár a technikai információk még nem nyilvánosak, az Autocar szerint komoly változások nem várhatóak a motorkínálatban. Jelenleg háromliteres V6-os, 4,6 és 5,5 literes V8-as és hatliteres V12-es turbós benzinmotorokkal kapható az SL. Az viszont szinte biztos, hogy a Mercedes új, kilencfokozatú automatikus váltója leváltja a régi hétfokozatú 7G-tronicot. A kisebb roadster, az SLK már megkapta az új váltót, amitől nem csak a gyorsulása, hanem a fogyasztása is javult.
A futómű terén is van fontos újdonság: az S-kupéból ismert feláras rendszer kanyarban bedönti a karosszériát, de a nem a természetese módon, a külső oldalra, hanem a belsőre, ami növeli a stabilitást és a kanyarsebességet.
Belül is változott az SL, javítottak az eddig is kiváló anyagminőségen, lecserélték a kormánykereket, és a központi képernyőn már a COMAND fedélzeti menürendszer legfrissebb verziója fut. Bevezették a többi Mercedesből már ismert, érintés-érzékeny vezérlőt, és egy analóg órát is beépítettek a műszerfalba. Megváltozott az üzemmód-választó kapcsoló is, amely ötféle beállítást (Individual, Comfort, Sport, Sport+ és Race) kínál.