ülések

Megduplázza létszámát a német Brose mechatronikai beszállító

2022.11.13.

A Brose megduplázza a munkaerőt Bambergben – írja az automobilwoche.de

 

A Brose mechatronikai beszállító megkezdte a második építkezési szakaszt bambergi telephelyén. A beruházás mintegy 60 millió euróba kerül.

A Brose telephelyének bővítése Bambergben Fotó: Brose

A Brose autóipari beszállító megkezdte bambergi telephelyének második építési szakaszát. 600-ról több mint 1200 munkahelyre növeli a Berliner Ring kapacitását. A családi vállalkozás szerint egy új adminisztrációs épület további 13 000 négyzetméterére lesz szükség a jövőbeni bővítéshez. Ezenkívül meg kell szüntetni a jelenlegi helyhiányt a Brose coburgi és hallstadti telephelyén.

A 2024-re elkészülő épületek és kültéri létesítmények kivitelezési intézkedései mintegy 60 millió eurós beruházást igényelnek. A hallstadti telephely beruházásait is beleszámítva 2014 óta több mint 250 millió euró áramlott Bamberg területére.

A fosszilis energiák elhagyása

A Brose az új épületekben különös jelentőséget tulajdonít a fenntarthatóságnak és az energiahatékonyságnak. A tetőn elhelyezett fotovoltaikus rendszerek és a geotermikus energia felhasználása lehetővé teszi a fosszilis tüzelőanyagok nélkülözését. A vállalat szerint az épületek a megnövelt szigetelésnek és a hatékony épületszolgáltatásnak köszönhetően elérik a 40 BEG-es szabványt.

A bambergi terjeszkedés azt mutatja, hogy a Brose a jelenlegi nehéz körülmények ellenére magabiztosan tekint a jövőbe. A Brose Sitech vegyesvállalat konszolidációjával a családi vállalat ebben az évben több mint hétmilliárd eurós üzletágat ér el, és több mint 30 000 embert foglalkoztat mintegy 70 telephelyen, 25 országban.

Nagy tervek a Sitech számára

A Sitech, a Brose és a VW leányvállalata az év elején indult, és azóta az ülésrendszerek független szállítójaként jelent meg a piacon. Az 50:50 arányú vegyesvállalat ipari irányítása a Brose kezében van. Az élen Thomas Spangler, korábban a Brose Group termelési igazgatója áll. A Sitech korábbi főnöke, Tomasz Lewandowski továbbra is a fedélzeten maradt kereskedelmi igazgatóként.

A közös vállalat célja a VW-csoporton kívüli ügyfelek megszólítása is. A vegyesvállalat üzleti volumene 2030-ra várhatóan eléri a 2,8 milliárd eurót. Hosszú távon a korábban csak ülésrendszerekre korlátozódó portfólió a teljes belső térre kiterjedő megoldásokkal bővül.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.25
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.04.25
Április 25-én a pekingi Auto China 2024 járműipari konferencián mutatta be legújabb fejlesztését a....
2024.04.25
Megszólalásig hasonlít a Citroen C5 Aircrossra és osztozik is majd technikai alapjain az új Opel....
2024.04.25
Több mint egy tucat elektromos autó hirtelen lángra lobbant egy Eibesbrunn melletti cég telephelyén....
2024.04.25
Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német....
2024.04.25
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök....
2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....
2024.04.25
A Hyundai Motor Company a németországi Nürburgring versenypályán tesztelte az IONIQ 5 N - a márka....