Opel
Ez a filter háromdimenziósan rakja fel az új Mokkát a felhasználó valós életben készült, okostelefonon nézegethető fotóira és videóira – például a házuk előtti autófeljáróra, városuk utcáira vagy kedvenc kávézójuk elé. Az így létrejövő alkotások aztán megoszthatók a Facebookon és az Instagramon, az #OpelMokka, #MokkaAR hashtagekkel, és az @OpelHU tagelésével. Ezek könnyen megtalálhatók rákeresve a “Mokka” szóra a megfelelő szűrőfunkcióknál.
Írd meg saját Mokka-történetedet
Semmi másra nincs szükség, hogy kreatív lehess az új Mokkával és az AR filterrel, mint egy okostelefonra és internet-kapcsolatra. Odavarázsolhatod magad az új Mokka mellé, és mindjárt lőhetsz is vele egy szelfit – ahogy az Opel példái mutatják a YouTube-on –, vagy akár készíthetsz egy csúcstechnikájú prezentációs videót.
Kipróbálhatod magad a két felületen elérhető filterrel:
A legjobb eredmény bőséges fénnyel érhető el, akár épületben vagy a szabadban. Nincs korlátozás, hogy hová parkolható le az autó. Odaállíthatod magad elé, ráközelítve és a képre koppintva forgathatod a kocsit, megváltoztathatod méretét, felrakhatod a kávézó asztalára, vagy bárhová.
Mokka a kiterjesztett valóságban: közösségi média kampány több csatornán
Hogy megismertesse a rajongókat és az érdeklődőket a Mokka filterrel, az Opel oktatóanyagokat tett közzé, felhasználóbarát tartalommal, és profi fotósok Mokka-képeit a közösségi média csatornáira feltéve inspirál másokat. Az akció kibővítésére alkalmazottak és márkakereskedők is bekapcsolódnak, marketingötletekkel támogatva az eljövendő leleplezést és piaci bevezetést.