Jeep
Az éves Brand Keys tanulmány szerint, amely több mint 1000 ikonikus amerikai céget értékel minden esztendőben, a Jeep lett 2021-ben az amerikaiságot leginkább kifejező, a nemzeti érzelmeket leginkább tükröző.
A terepjáró márkák versenyében a Jeep jelvénye immár a 19. egymást követő évben vívta ki a „legpatriótább” titulust. Az USA-ban ez az egyik leghatalmasabb érték, amelyet egy márka birtokolhat.
A Jeep kiemelkedő „hazafisága” abból a közvélemény-kutatásból derült ki, melyet 5804 - 16 és 65 év közötti - fogyasztó megkérdezése alapján végeztek. A megkérdezettek keresztmetszetét adják az amerikai lakosságnak, ideértve a nő-férfi arányt, illetve a politikai hovatartozást.
Összességében a fogyasztók 1172 márkát értékeltek 131 termékkategóriában. Az egyetlen kritérium az volt, hogy az adott termék mennyire tükrözi az amerikai patriotizmust.
A Jeep mögött a dobogón a Walmart és a Disney végzett.
Íme a TOP 10. A számok az előző évhez képest a rangsorban elfoglalt helyeket jelentik.
Jeep (-)
Walmart (+1)
Disney (+3)
Amazon, Ford (-2, +3)
The New York Times (+2)
American Express, Netflix (-2, -1)
Coors, Levi Strauss (+1, -1)
Fox hírek (-)
Coca-Cola, Hershey's, MSNBC (+1, -, -2)
A Washington Post (-)
A 3 legamerikaibb autómárka
Jeep
Ford
Tesla
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!