Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt.

Hétfőtől újranyitja ügyfélszolgálati irodáit a NÚSZ Zrt.

2021.04.15.

A koronavírus-járvány miatt bevezetett kormányzati védelmi intézkedések fokozatos feloldására tekintettel, a belügyminiszter 1/2021. (IV. 6.) BM határozatának, valamint a 144/2021. (III. 27.) Kormányrendeletnek megfelelően a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) 2021. április 19-től (hétfő) ismét megnyitja ügyfélszolgálati irodáit.

 

A NÚSZ Zrt. mindent megtesz az ügyfelek és a társaság dolgozói egészségének megőrzése érdekében. Ennek megfelelően az ügyfélszolgálati irodákban – azok méretétől függően – egyszerre egy vagy két ügyfél tartózkodhat. Az ügyféltérben mindenki számára – védettségi igazolvány birtokában is – kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése és a belépést követően a kihelyezett kézfertőtlenítő használata. A társaság arra kéri ügyfeleit, hogy figyeljenek a várakozás közben is a legalább másfél méteres védőtávolság betartására, az ügyfélszolgálatokra lehetőség szerint kísérő nélkül érkezzenek, és készpénz helyett a bankkártyával vagy a mobiltelefonnal történő fizetést részesítsék előnyben. Betegen, lázas állapotban ne keressék fel az irodákat. A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálati irodáiban a biztonságos ügyintézés feltételeinek biztosítása érdekében rendszeresen végeztet fertőtlenítést.

A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálatainak újranyitásától, 2021. április 19-től kezdve a társaság ügyfélszolgálati szolgáltatásai közül – a normál esetben megszokott ügyintézési módnak megfelelően – a pótdíjmaximalizálás vagy a részletfizetés továbbra is kérhető e-mail-en.

A NÚSZ Zrt. felhívja ügyfelei figyelmét, hogy az M3-as autópálya mentén, a Szilas pihenőben (M3-as autópálya 12-es km, jobb pályaoldal, Budapest felől) lévő ügyfélszolgálati irodája – a rugalmasabb ügyintézés érdekében – minden nap 6-21 óráig tart nyitva.

Társaságunk 19 ügyfélszolgálati irodájának elérhetőségéről és nyitvatartásáról nemzetiutdij.hu oldalunkon található információ.

Ügyfeleink a megszokott időintervallumban fordulhatnak a NÚSZ Zrt. telefonos ügyfélszolgálatához: munkatársaink magyar nyelven 0-24 órában, angol nyelven minden nap, német nyelven hétköznap 8-16 óráig fogadják a hívásokat a +36 (36) 587-500 telefonszámon.

Kollégáink e-mailben az e-matricás rendszert érintő ügyekben az ugyfel@nemzetiutdij.hu, a HU-GO elektronikus útdíjat érintő esetekben pedig az ugyfel@hu-go.hu címen állnak rendelkezésre - közölte a NÚSZ.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

                                      

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2021.05.10
A Volkswagen-csoport a Skoda és a Seat márkákkal nem tervezi a részvételt az új müncheni IAA-n. Ez....
2021.05.09
A pandémia miatti megszigorított határátlépés miatt most vasárnap is ostromállapotok jellemezték a....
2021.05.09
Fennmaradásunk előfeltétele megőrizni a földkerekség természetes viszonyait, amelyet többek között....
2021.05.09
Gaoy Xia Kínából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra pályázatára....
2021.05.09
Bármilyen hihetetlen, a 10 napos fokozott közúti ellenőrzés során 17 ezer sofőrt büntettek meg....
2021.05.09
Az érintett útszakaszon forgalomkorlátozásra kell számítani. ..
2021.05.09
A címvédő és hétszeres világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit versenyzője nyerte a Forma-1-es....
2021.05.09
2021 első harmadában 42 714 új személygépkocsit helyeztek forgalomba Magyarországon, 9,9....
2021.05.09
"Én találtam fel újra az elektromos autókat, és embert fogok küldeni a Marsra. Komolyan gondoltátok....
2021.05.09
E heti rajzunk készítője Kelemen István, rajzának címe: Gumicsere. ..