importőri megállapodás

A Ford EDM piacokat koordináló szervezete Szentendréről irányítja a jövőben a Ford svédországi működését

2021.01.12.

A Ford Motor Company, Inc. és a Hedin Group AB megállapodtak a Ford Motor Company összes svédországi részvénytulajdonának átruházásáról, véglegesítve ezzel a korábban bejelentett importőri megállapodást. Ezentúl a Hedin Motor Company AB magánimportőrként lesz a Ford termékek importőre Svédországban.

Az új importőrség létrejöttével a svéd piac csatlakozott a Ford European Direct Market portfóliójához.

Az Ford EDM piacai jelenleg 21 európai magánimportőri kézben lévő  piacot ölelnek fel, melynek managementjét Magyarországról, Szentendréről a regionális irodából bonyolítja a Ford EDM szervezete Szamosi Viktor EDM operatív igazgató vezetésével.

A Ford a teljes EDM régióban 2020-ban 17 000 személyautót és haszonjárművet értékesített, mely a a COVID járvány hatásaként 25% visszaesést jelent az előző évhez képest.

„Az autóipari kereskedelmi csatornák világszerte látványos változáson mennek keresztül; e trendnek megfelelően a Ford a Hedin Csoportot választotta partneréül, mivel a vállalat tökéletesen beleillik a Ford azon törekvéseibe, hogy még sikeresebbé váljon a svéd piacon. A váltás jegyében a Hedin Csoport olyan megoldást kínál, amelyben maga az importőr is jelentős szerepet vállal a kiskereskedelmi tevékenységben.” – jelentette ki Szamosi Viktor.

„Nagy kihívás, és egyben nagyon szép feladat a svéd piac managementje” – tette hozzá Szilágyi Zsolt, a svéd piacért felelős értékesítési és marketing vezető - ”Svédországban 2020-ban 292 000 új személyautó és 31 000 haszongépjármű talált gazdára. A skandináv országokban hagyományosan magasabb az elektromos és hibrid autók aránya, Svédországban a tavaly eladott személyautók több mint negyede (26%) elektromos BEV vagy Plug in Hybrid volt, amivel elekrtifikációban Európa vezető országai között van”.

“A működés leegyszerűsítése és áramvonalasítása révén átlátható ajánlattal jelenhetünk meg a piacon, felhasználva a piacvezető márkakereskedőként szerzett tapasztalatainkat, hogy még jobban megértsük a piac és a vásárlók igényeit és elvárásait. Keményen dolgozunk majd a Ford márka pozíciójának további erősítésén és azon, hogy élen járjunk az iparág digitalizációjának felgyorsításában, illetve hogy egyre sokszínűbbé tegyük az értékesítési csatornákat,” nyilatkozta Anders Hedin, a Hedin Csoport tulajdonosa és vezérigazgatója.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2021.01.19
Egy melegfront felhőzetéből többfelé havazni kezdett a Dunántúlon, este már a középső tájakon is -....
2021.01.18
A Győri Járási Ügyészség a 75 éves férfit halálos közúti baleset gondatlan okozásával vádolja. Vele....
2021.01.18
Nagymamám mondta mindig, ha valami sokba került: drága es, de jó es! Jóízű nevetés kísérte....
2021.01.18
Közeleg a vadonatúj műszaki alapokon nyugvó, evolúciós formavilágot ígérő, második generációs NX....
2021.01.18
A vadonatúj HR-V-vel válik teljessé a Honda elektromos üzemmódra is képes modelljeinek 2021-es....
2021.01.18
Mihail Csernyev Oroszországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2021.01.18
A Seat Leónt - hároméves uralkodása után - megfosztották trónjától Spanyolországban. A tavalyi....
2021.01.18
A forgalomba helyezett autók ötöde volt alternatív hajtású, ezen belül a dízel-hibrid autók száma....
2021.01.18
Az Óbudai Egyetemen, nemzetközi szinten is egyedülálló módon napelemes töltőállomást helyeztek....
2021.01.18
Oláh Gyárfás, a szövetség elnöke szerint jelentős előrelépés lenne, ha a túraautó-világkupa (WTCR....