importőri megállapodás

A Ford EDM piacokat koordináló szervezete Szentendréről irányítja a jövőben a Ford svédországi működését

2021.01.12.

A Ford Motor Company, Inc. és a Hedin Group AB megállapodtak a Ford Motor Company összes svédországi részvénytulajdonának átruházásáról, véglegesítve ezzel a korábban bejelentett importőri megállapodást. Ezentúl a Hedin Motor Company AB magánimportőrként lesz a Ford termékek importőre Svédországban.

Az új importőrség létrejöttével a svéd piac csatlakozott a Ford European Direct Market portfóliójához.

Az Ford EDM piacai jelenleg 21 európai magánimportőri kézben lévő  piacot ölelnek fel, melynek managementjét Magyarországról, Szentendréről a regionális irodából bonyolítja a Ford EDM szervezete Szamosi Viktor EDM operatív igazgató vezetésével.

A Ford a teljes EDM régióban 2020-ban 17 000 személyautót és haszonjárművet értékesített, mely a a COVID járvány hatásaként 25% visszaesést jelent az előző évhez képest.

„Az autóipari kereskedelmi csatornák világszerte látványos változáson mennek keresztül; e trendnek megfelelően a Ford a Hedin Csoportot választotta partneréül, mivel a vállalat tökéletesen beleillik a Ford azon törekvéseibe, hogy még sikeresebbé váljon a svéd piacon. A váltás jegyében a Hedin Csoport olyan megoldást kínál, amelyben maga az importőr is jelentős szerepet vállal a kiskereskedelmi tevékenységben.” – jelentette ki Szamosi Viktor.

„Nagy kihívás, és egyben nagyon szép feladat a svéd piac managementje” – tette hozzá Szilágyi Zsolt, a svéd piacért felelős értékesítési és marketing vezető - ”Svédországban 2020-ban 292 000 új személyautó és 31 000 haszongépjármű talált gazdára. A skandináv országokban hagyományosan magasabb az elektromos és hibrid autók aránya, Svédországban a tavaly eladott személyautók több mint negyede (26%) elektromos BEV vagy Plug in Hybrid volt, amivel elekrtifikációban Európa vezető országai között van”.

“A működés leegyszerűsítése és áramvonalasítása révén átlátható ajánlattal jelenhetünk meg a piacon, felhasználva a piacvezető márkakereskedőként szerzett tapasztalatainkat, hogy még jobban megértsük a piac és a vásárlók igényeit és elvárásait. Keményen dolgozunk majd a Ford márka pozíciójának további erősítésén és azon, hogy élen járjunk az iparág digitalizációjának felgyorsításában, illetve hogy egyre sokszínűbbé tegyük az értékesítési csatornákat,” nyilatkozta Anders Hedin, a Hedin Csoport tulajdonosa és vezérigazgatója.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.24
A legsikeresebb európai autó fél évszázados történelme eddig nyolc nemzedéket ölel fel. ..
2024.04.24
Egy külföldi turistabuszba hajtott hátulról egy energiaitalt szállító kamion az M1-es autópályán, a....
2024.04.24
- A kormány felszólítja az üzemanyag-forgalmazókat, hogy áraikat önkéntes alapon igazítsák a régiós....
2024.04.24
A Ford 1965 példányt fog gyártani a Mustangból a debütálás évének emlékére ..
2024.04.24
A bajor prémiumgyártó a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 és a BMW 4-es Gran Coupé....
2024.04.24
A második napon, péntek délután már csúcsra járt a HUMDA Zöld Életre Valók komplex e-mobilitási....
2024.04.24
Két, egymástól független flottapiaci szavazáson a Toyota Professional három típusa ért el....
2024.04.24
Keddről szerdára virradó éjjel egy személyautó megcsúszott a tiszai Huszár Mátyás rakparton és....
2024.04.24
Bár az elektromos autók iránti kereslet továbbra is növekszik, a növekedés üteme közel sem olyan....
2024.04.24
Az M0-s autóút déli szektorán, az M5-ös autópálya felé vezető oldalon, a 6-os főúti csomópontnál....