MGE
- Az MGE kampányához minden importőr csatlakozott – tudtuk meg Erdélyi Péter ügyvezető elnöktől, aki elmondta azt is, a kampány a harmadik szakasszal folytatódik.
Csak előnyei vannak, hanem márkaszervizbe visszük az autót.
Az első részt az jelentette, amikor év végén óriásplakátokon hívták fel a figyelmet a márkaszervizek értékeire, a megbízhatóságra, a minőségre, a szakértelemre, a tapasztalatra, a garanciára, biztonságra, jogbiztonságra, a finanszírozásra, a használt autó értékének megőrzésére és a vezetés élvezetére, amit a márkaszerviz azzal biztosít, hogy autót mindig korának megfelelő gyári műszaki és esztétikai állapotban tartja.
A kampány második részében – az idén PR vette át a szerepet. Újságírókat hívtak márkaszervizekbe, hogy saját szemükkel lássák és meggyőződjenek, miért fontos az autót márkaszervizbe vinni.
- A kampány harmadik szakasza most kezdődik, ennek keretében elsősorban a vidéki Magyarországra koncentrálunk, helyi lapokban helyezünk el hirdetéseket, hogy felhívjuk a figyelmet, ügyfeleink érdekében van a kampány – mondta Erdélyi Péter, az MGE ügyvezető elnöke.
A márkakereskedői, szerviz kör változása
A válság előtt 1100 autószalon volt Magyarországon, 850 tulajdonossal.
Ez 2012 őszére 750 autószalonra és 320 tulajdonosra apadt.