Toyota Hilux
A hűtőrács és a lökhárító új karakterével a formatervezők átalakították a Hilux orr-részét. Szintén újak az első és hátsó LED lámpatestek, a csiszolt felületű és feketére fényezett 18 colos könnyűfém keréktárcsák, valamint az új (vörös, sötétkék és bronz) karosszériaszínek. Az utastér leginkább szembeszökő változása a műszeregység új kialakítása, illetve a 8 colos infotainment képernyő, amit mechanikus gombokkal és forgótárcsákkal szereltek fel, mert ezek minden vezetési helyzetben egyértelműbben kezelhetők. A továbbfejlesztett multimédia rendszer gyorsabb szoftvert kapott, és a képernyője is hamarabb reagál, az okostelefonok integrálását pedig az Apple CarPlay® és az Android Auto™ rendszerek könnyítik meg. Rendelhető műanyag bukócső, a motoros mozgatású alumínium platótakaró roló, a platóhátfal-zár, a keménytető vagy a platóra épített 12 voltos elektromos csatlakozó is.
Az új Hilux hajtáslánc-kínálatában most megjelenik egy új, 2,8 literes, 204 lóerős dízelmotor. Az 500 Nm forgatónyomatékú erőforrás mindössze 10,0 másodperc alatt gyorsítja a Hiluxot álló helyzetből 100 km/órára (vagyis 2,8 másodperccel rövidebb idő alatt, mint a jelenlegi 2,4 literes blokk), miközben átlagos üzemanyag-fogyasztása 7,8 l/100 km, CO₂-kibocsátása pedig 204 g/km. A kettős célú és szabadidős igényeket legmagasabb szinten kielégítő új, 2,8 literes motor az extrakabinos és duplakabinos kivitelekhez lesz megrendelhető, és a vonóerőt hatfokozatú manuális vagy hatfokozatú automata sebességváltó továbbítja a négy kerékhez.
Az alvázas Hilux kényelmét és vezethetőségét javítják a futómű és a szervokormány fejlesztései. A felfüggesztésben elöl és hátul is áthangolt lengéscsillapítók találhatók; ez, valamint a laprugók megújult formája és az áttervezett bekötési pontok simább rugózást biztosítanak, miközben a talajegyenetlenségek vagy a kátyúk okozta ütések kevésbé érezhetők az utastérben.
A Hilux terepképességeit javítja egy új elektronikus funkció, ami a részben önzáró mechanikus differenciálmű működését utánozza (a kétkerékhajtású modellekben); a motor alapjáratának 850-ről 650 1/perc értékre csökkentése; a precízebb reakciókkal működő gázpedál; a továbbfejlesztett VSC rendszer; illetve az új kerékelfordulás-jelző rendszer.