Nissan

Elkészült a Nissan Almera utóda

2014.05.21.

A Volkswagen Golf ellenfelének szánt, alsó-középkategóriás Pulsar értékesítése ősztől indul.

A Nissan védjegyének számító, V alakú hűtőrácsról azonnal felismerhető Pulsar formáját és műszaki tartalmát kifejezetten az európai piac igényeinek megfelelően tervezték, a modellt pedig a Nissan barcelonai üzemében fogják gyártani. A Qashqai és az X-Trail hatásos megjelenését biztosító formai jegyek a Pulsar karosszériáján is megtalálhatók: az erőteljes vonalak és az aprólékosan kidolgozott részletek elegáns és sportos formát kölcsönöznek az új modellnek. Crossover modelltársaihoz hasonlóan a Pulsar megjelenését is az erőteljes kerekek, az emelkedő övvonal és a lendületes profil határozza meg.

Az új Pulsar felszereltségében megtalálható a vészfékezési asszisztens, a mozgó tárgyak észlelése, a sávelhagyás-jelzés és a holttér-figyelés. A Pulsar az egyetlen autó a szegmensben, amely legalább egy modellváltozatában alapfelszerelésként tartalmazza a mozgó tárgyak észlelését, a sávelhagyás-jelzést és a holttér-figyelést. Rendelhető lesz a NissanConnect navigációs rendszer második generációja, amely olyan innovatív funkciókkal rendelkezik, mint a teljes körű okostelefon-integráció, a Google® Send-to-Car szolgáltatás és hasznos, informatív alkalmazások széles skálája. A Pulsar fejlett technológiai megoldásai között külön említést érdemelnek a LED fényszórók. A Nissan kínálatában elsőként a Qashqai és X-Trail modelleken bemutatott, és immár a Pulsar modellnél is alkalmazott különleges LED fényszórók éles, fehér fénnyel világítják meg az utat, ráadásul 50 százalékkal kevesebb energiát fogyasztanak a hagyományos izzókhoz képest.

A Pulsar motorpalettája turbófeltöltésű erőforrásokból áll: az 1,2 literes DIG-T benzinmotor 115 lóerős teljesítménnyel rendelkezik, míg az 1,5 literes dCi dízelmotor 110 lóerőt és 260 Nm-es nyomatékot kínál. A motorpaletta 2015 elején egy még erősebb, 190 lóerős, 1,6 literes turbófeltöltésű benzinmotorral bővül. A Pulsar az XTronic fokozatmentes automata sebességváltóval is rendelhető.

A kategória legnagyobb tengelytávolságának (2700 mm) és az átgondolt elrendezésnek köszönhetően a Pulsar a Nissan szerint nagyobb hátsó láb- és vállteret kínál, mint a szegmensen belüli versenytársai. Sőt, 692 mm-es hátsó lábterével a Pulsar számos D szegmensbeli modellnél is tágasabb. Ennek ellenére a modell megtartotta kompakt külső méreteit a hosszúsága csak 4385 mm.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.21
Még kézzel építették az első Nissan Silviákat, és azok is leginkább Japánon belül maradtak. ..
2024.05.21
A BYD, a világ második legnagyobb elektromosautó-gyártója nehezen tud betörni a német autópiacra,....
2024.05.21
A Singapore Airlines szerint egy ember meghalt, és több mint 30-an megsérültek a súlyos....
2024.05.21
A győri rendőrök az állampolgárok segítségét kérik egy közlekedési bűncselekmény ismeretlen....
2024.05.21
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.21
Az elektromos autózás immár nem a jövő, hanem a jelen: ezt bizonyítja Szolnok, ahol újabb....
2024.05.21
Az oroszországi új autóeladások októberben 159,2 százalékkal 112 ezer 238-ra emelkedtek éves....
2024.05.21
Claire Legras, Franciaország budapesti nagykövete volt a Széchenyi István Egyetem vendége....
2024.05.21
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti....
2024.05.21
Idén nyártól az újonnan regisztrált autóknak kötelezően tartalmazniuk kell majd feketedobozt - írja....