Hyundai
A Hyundai Motor Company bejelentette, hogy 2022 áprilisában világszerte 308788 gépkocsit értékesített, 11,6 százalékkal kevesebbet, mint az előző év azonos időszakában. A magyarországi eredményekre vonatkozóan, a Hyundai áprilisban is nagyszerűen teljesített az eladási számok tekintetében. A teljes piac eladási eredményét tekintve a Hyundai 3,1%-os magyarországi piacrészt ért el, az elektromos autók piacán pedig 2. helyen állt, 10,75%-os piacrésszel, ami 7,33%-kal magasabb, mint 2021. ugyanezen időszakában.
A Koreán kívüli piacokon összesen 249373 gépkocsit értékesített a Hyundai Motor: ez éves szinten 10,6 százalékos csökkenésnek felel meg. A geopolitikai események, illetve a folytatódó pandémia miatt több kínai nagyvárosban bevezetett karantén ellenére bizonyos piacokon, így Európában, Dél-Amerikában, valamint az ázsiai és csendes-óceáni régióban növekedtek az eladások.
A Koreán belüli eladások a tavalyi év azonos időszakához képest 15,4 százalékos visszaesést mutattak: az 59415 eladott gépkocsiból 11290 darabot a Genesis prémium márka termékei tettek ki.
A kedvezőtlen külső tényezők – többek között az elhúzódó alkatrészhiány, illetve a nyersanyagok árának ingadozása – üzletmenetre gyakorolt hatását a szabadidőjárművek iránti, robusztus kereslet, illetve a Genesis márka termékeinek népszerűsége segített minimalizálni.
A Hyundai Motor minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a termelés és a raktárkészlet optimalizálásával, valamint az üzleti stratégiáknak az egyes régiók sajátosságaihoz történő alakításával enyhítse az üzleti bizonytalanságok kedvezőtlen hatását.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!