Ferrari
Képre kattintva galéria nyílik!
Óra márkák, kerékpárok, táskák, hátizsákok, tollak és szinte minden ruházati és használati tárgy megvásárolható lett kedvenc autó, motorkerékpár vagy robogó márkánk emblémájával. Viszont az is kiderült, hogy ezek az úgynevezett járműmárkás termékek nem csak a jó, de a rossz hírét is viheti egy-egy jól csengő márkának: egy silány minőségű toll vagy óra, egy gyorsan kinyúló póló, vagy elromló cipzárú táska szabályos pusztítást végezhet egy-egy márka imázsában, annál is inkább, mert ezeket a kiegészítő termékeket sokkal többen vásárolják meg, mint magát a járművet. Különösen igaz ez a prémium kategóriában.
Gondoljunk csak arra hányan vásárolnak a világon Ferrarit vagy Maseratit és hányan Ferrari vagy Maserati pólót, órát, baseball sapkát. Valahol itt jöhetett el az a pont, amikor a gépjárműgyártók rájöttek, hogy a divatipart legalább olyan komolyan kell venni mint a járműfejlesztést.
Képre kattintva galéria nyílik!
Mérnöki pontossággal és milánói vagy párizsi eleganciával megtervezve egy-egy kiegészítőt. Egyrészt a presztizs és annak őrzése miatt, másrészt azért mert egy minőségi Ferrari óra, Vespa táska vagy Harley Davidson kabát legalább olyan, ha nem nagyobb haszonkulccsal értékesíthető mint a luxus sportautók, a trendi robogók vagy a dögös chopperek. Márpedig a gépjárműipar fejlesztői igazán tudják mit jelent valamit komolyan venni, igényesen fejleszteni. Mára eljutottunk oda, hogy szinte minden, magára valamit is adó járműmárka valódi, évről évre új modellekkel jelentkező, saját márkás kiegészítő kínálattal kell,hogy rendelkezzen.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!