Jaguar XF
A Jaguar összkerékhajtású hajtásláncával társított, 300 lóerős 2,0 literes, négyhengeres Ingenium benzinmotor álló helyzetből 5,9 mp alatt gyorsítja 100 km/óra sebességre az XF szedánt; míg a hátsókerék-hajtású 300 LE 3.0 V6 ikerturbó dízelmotor 700 Nm-es forgatónyomatékának köszönhetően 6,4 mp alatt gyorsul 0-100 km/órára.
A 300 SPORT három exkluzív színben: Yulong White, Indus Silver vagy Santorini Black választható, hűtőrácsán és csomagtérfedelén egyedi 300 SPORT embléma látható. Ezen felül a hűtőrács kerete, az oldalsó légbeömlők, a tükörházborítások, a csomagtérfedélen elhelyezett légterelő, valamint a könnyűfém keréktárcsák mind Dark Satin Grey árnyalatúak; a rendelkezésre álló motorteljesítményre fekete 300 SPORT féknyergek utalnak.
Az utastérben egy sor merész stíluselem segít megkülönböztetni a különkiadást az XF modellcsalád többi tagjától. A dizájnelemek között említést érdemelnek a műszerfalon, az ajtópanelen, a sebességváltó / fokozatválasztó karon, a könyöklőn, az üléseken és a kormánykeréken látható sárga öltések, valamint az első fejtámaszokat, a kormánykereket és a küszöbdíszléceket (opciósan megvilágított kivitelben) díszítő 300 SPORT típusjelzés.
Az XF szedán modellcsalád összes tagját érintő fejlesztés a Touch Pro infotainment rendszer alapfelszerelésként kínált, 10 colos érintőképernyője, amely fokozott funkcionalitást, és még tisztább leolvashatóságot nyújt.
A 2019-es modellévben egy sor további beltéri jellemző erősíti az XF prémium vonzerejét. Ezek között említhetjük a hasított bőr hatású prémium szövetből (Suedecloth) készült tetőkárpitozást, a 10 vagy több irányban elektromosan állítható ülések krómozott állítógombjait, a magas fényű fémből készült pedálokat, valamint a megvilágított, Jaguar felirattal díszített fém küszöbdíszléceket. Mostantól szintén alapfelszerelés az XF minden kivitelén az automatikusan elsötétedő belső visszapillantó tükör.