Április 5-én a SEAT elindította online kereskedelmi oldalát Norvégiában. A spanyol gyártó egyébként ezen a kezdeményezésen kívül nincs jelen az északi országban, az importált modelleket Moller csoport szervizelte, mint a márka szerződött partnere.
Az Online vásárlás mára a világ minden iparágában jelentős és évről évre egyre nagyobb réteg vásárol rendszeresen valamilyen webshopon keresztül. Gondoljunk csak a múlt heti Black Friday-re, amikor is az amerikaiak percenként 1 millió dollárt költöttek. Itt az...
Internet, közösségi média, autóvásárlás – ezek körül forgott az agyunk és a tollunk kilenc részes ICDP cikksorozatban. Rengeteg érdekes statisztikai adat elemzésén túl izgalmas következtetéseket vontunk le, melyek hozzásegíthetik az autóskereskedőket ahhoz, hogy egy kis odafigyeléssel és...
Pascal Haubenreisser, az ICDP autóipari kutatásokkal foglalkozó nemzetközi szervezet szakértője tanulmányában azt vizsgálja, hogyan hat a vásárlói szokások változása a disztribúciós folyamatokra. Cikksorozatunk második részében a kutatás hátterére világítunk rá.
A BMW Group szigetországi értékesítési divíziója, a BMW Nagy-Britannia december 1-jén elindította országos kereskedelmi hálózatának páratlanul egyedülálló, BMW Retail Online névre keresztelt webes értékesítési szolgáltatását, amelyen keresztül a BMW ügyfelei bármikor kiválaszthatják, személyre...