Volkswagen Haszonjárművek

Emelkedő tendenciát mutatnak a Volkswagen Truck & Bus eredményei - folytatás

2016.07.26.

A MAN Truck & Bus hangsúlyos szerepet vállal a haszonjármű iparág digitális átalakulásában: májusban a vállalat befektetett az amerikai FR8 startup vállalkozásba, további lépéseket téve az intelligens szállítmányozási megoldások irányába.

Az FR8 a kaliforniai Szilícium-völgyben folytatja tevékenységét, amely a feladó, a szállítmányozó vállalat és a vezető egységes informatikai felületének kialakítására irányul. Az Egyesült Államokban szerzett tapasztalatokat felhasználva fejleszti tovább európai üzleti modelljét a Volkswagen Truck & Bus.

A nehéz piaci környezett ellenére a MAN Latin America a Caminhões e Ônibus és a MAN márkákkal 17 százalékos forgalombővülést tudott felmutatni az előző negyedévhez képest. A brazíliai és a további exportpiacok kereskedői hálózatának erősödése valamint a kibővült termékkínálat most kezdte éreztetni pozitív hatását.

A Scania elektromos hajtású tehergépkocsija június óta rója az utat egy svédországi, két kilométer hosszú tesztpályán. Ott egy állandó felsővezeték biztosítja számára a szükséges elektromos áramot. A Scania egy újabb opcióval bővíti a Scania Maintenance szervizkínálatát: a kilométeróra állásán alapuló szervizperiódus mellett rugalmas karbantartási programot is kínál majd. Az üzemi adatok folyamatos figyelemmel követésének és értékelésének köszönhetően a járműveket elég csupán egy konkrét igény esetén berendelni a szervizbe. Ennek eredményeként csökken a szükségtelen műhelylátogatások száma illetve a megelőző karbantartási munkák is időben elvégezhetők lesznek, csökkentve ezzel a járművek állásidejét is. A rugalmas karbantartási program lehetősége 2016 végéig minden európai piacon elérhető lesz.

A tavalyi éves induló időszakot követően a Volkswagen Truck & Bus 2016. második félévének elején tovább halad növekedési pályáján. A tehergépkocsi és autóbuszmárkáknak a Volkswagen Truck & Bus GmbH keretein belül megvalósult újjászervezésének köszönhetően szétváltak a tehergépkocsik és személyautók esetében alkalmazott folyamatok. A haszonjármű márkák már most sokkal intenzívebben dolgoznak együtt. A Volkswagen Truck & Bus mátrixszervezete így a terveknek megfelelően működik: a fejlesztés, a pénzügyek, a személyügyek vagy a beszerzés területei jelenleg részlegeken átívelő egységként jelennek meg. Egyedül a beszerzés összehangolásával eddig kereken 200 millió euró megtakarítást ért el a vállalat. Más területeken is szemmel látható az előrelépés: júniusban a Holding dolgozói birtokba vehették a vállalat új központját Braunschweigben.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.03.15
Lesifotósok megörökítették minden szemszögből az első elektromos Ferrarit, felfedve némi rejtélyt a....
2025.03.15
A bajor prémiumgyártó az auto motor und sport német autós szakmagazin ikonikus „Best Cars” olvasói....
2025.03.15
Egy január végi súlyos fedélzeti tűzesetet követően egyre több ázsiai légitársaság hoz rendelkezést....
2025.03.15
A legtöbb autós talán nincs is tisztában vele, hogy biztonsági szempontból mennyire fontosak a....
2025.03.15
A Volkswagen Passat a világszerte több mint 34 millió eladott példányával jelenleg a három....
2025.03.15
A tavaszi szokásos karbantartás miatt március 17. és 23. között nem közlekedik a fogaskerekű -....
2025.03.15
Rövidesen megkezdi működését a trieszti kikötő magyar tulajdonú része, ami teljesen új....
2025.03.15
Egy 35 éves magyar sofőr okozott balesetet csütörtök este az S31-es úton Zemendorf (Mattersburgi....
2025.03.15
Csak a negyedik sorbol indul holnap a két Ferrarai, Leclerc és Hamilton, míg az első sort....
2025.03.14
A Toyota FT-Me Concept egy kompakt akkumulátoros elektromos jármű, amelyet a változó városi....