Amíg a tisztán elektromos autók piaca stagnál, addig a plug-in hybridek növekedést mutatnak, amire a Volkswagen is próbál reagálni.
Az észak-amerikai tevékenységének bővítése során a Volkswagen-csoport fokozza együttműködési stratégiáját, mind a részlegek között, mind a logisztikai szolgáltatókkal. A cél a fenntarthatóbb intermodális hatékonyság a bejövő alkatrészszállításban.
A legsikeresebb európai autó fél évszázados történelme eddig nyolc nemzedéket ölel fel.
Öt henger, V-alakban. A valaha volt egyik legbizarrabb motor.
Egyre gyanúsabb lett az ID.3! Ezt igazán megérte vétel előtt átnézetni.
A német konszern a tavalyi jelentős növekedés után az idén értékesítési árbevételének visszafogottabb emelkedésére számít a konszern honlapján pénteken publikált kimutatás alapján.
Lehetőséget látva a jóval olcsóbb kínai Volkswagen modellekben, egy hivatalos kereskedés importba kezdett, ám a Volkswagen közbelépett.
Noha nehéz meghatározni, hogy melyik autótípusokból lesz értékes darab a későbbiekben, sok modell már most is remekül tartja az árát. Persze bármikor közbejöhet egy Halálos Iramban szintű film, ami felborítja a piacot és az egekbe nyomja egy Toyota Supra árát.
Az 50. születésnap alkalmából modellfrissítésen esett át a kompakt autó nyolcadik generációja, amely könnyebben használható és igényesebben berendezett belső teret, erősebb benzinmotorokat, és akár 100 km hatótávú plug-in hibrid hajtásokat is kapott.
Az ID.3, ID.4 és ID.5-ös modellek olcsóbb kivitelei már elérhetőek Franciaországban, Belgiumban és több észak-európai országban is, miután a Volkswagen igyekszik felvenni a versenyt és jobb alternatívát mutatni a Teslához képest.