A Honda Európában és Kínában e:Ny1-ként árulja ezt az autót, ezzel elérve, hogy szinte lehetetlen legyen mind kiejteni, mind leírni a nevét
A Ye sorozat három új modelljét egyszerre tervezik bemutatni
Alig futott és egy fűtött garázsban pihent mintegy harminc éven át az a Honda NSX szupersportautó, amit most újra napfényre hozhatnak.
A Honda bejelentette, hogy négy fejlesztése is diadalmaskodott a Red Dot Design Award 2024-es terméktervezői versenyén.
A Honda e nem lett nagy siker, pedig aranyos és cuki kis villanyautó. A Vitara méretű furcsa nevű újabb villanyos versenyzőnek komoly feladatot szántak a Hondánál: rá kell vennie a hondásokat a zöld fordulatra. Nem biztos, hogy sikerülni fog. Nekem személy szerint nem jött be.
A Yūshū program lehetőséget ad a Hondának, hogy elismerje legjobb vásárlói élményt nyújtó európai kereskedőit.
Nagyon óvatosan nyúlnak a villanyautózáshoz a japán autógyártók, a köztes időszakot pedig úgy tűnik, hogy együttműködésekkel próbálják áthidalni.
Stagnálni látszik az elektromos autók piaca, ami sok gyártónak fejtörést okoz, miközben a japán gyártók zökkenőmentesen működnek, hiszen előre megjósolták a lassulást.
Ha előre mondják se hittem volna el, hogy frissen nyílt cseresznyevirágok termése fog hullani elektromos japán tesztautómra, de így lett.
Még odébb van az első Sony modell legördülése, de máris beavattak minket 2028-as terveikbe.